Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.opolska.ohp.pl/


Opole: Dostawa żywności na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu z podziałem na 8 pakietów (części)
Numer ogłoszenia: 19297 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Armii Krajowej 4, 45-071 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 453 88 82, faks 0-77 453 88 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu z podziałem na 8 pakietów (części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy ochotniczych Hufców Pracy w Opolu z podziałem na 8 pakietów (części) tj.: 1) Pakiet nr 1b - Dostawa nabiału Namysłów (KOD CPV: 15500000-3) 2) Pakiet nr 2a - Dostawa drobiu Olesno (KOD CPV: 15112000-6) 3) Pakiet nr 2b - Dostawa drobiu Namysłów (KOD CPV: 15112000-6) 4) Pakiet nr 5a - Dostawa warzyw świeżych Olesno (KOD CPV: 03221000-6) 5) Pakiet nr 6a - Dostawa ziemniaków Olesno (KOD CPV: 15310000-4) 6) Pakiet nr 7a - Dostawa owoców Olesno (KOD CPV: 03220000-9) 7) Pakiet nr 7b - Dostawa owoców Namysłów (KOD CPV: 03220000-9) 8) Pakiet nr 11b - Dostawa jaj Namysłów (KOD CPV: 03142500-3).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.11.20.00-6, 03.22.10.00-6, 15.31.00.00-4, 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1a), 2.pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opolska.ohp.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Armii Krajowej 4 w Opolu, pok. nr 203 w sekretariacie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Opolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Armii Krajowej 4 w Opolu, pok. nr 203 w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1b - Dostawa nabiału Namysłów.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2a - Dostawa drobiu Olesno.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 2b - Dostawa drobiu Namysłów.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 5a - Dostawa warzyw świeżych Olesno.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 6a - Dostawa ziemniaków Olesno.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 7a - Dostawa owoców Olesno.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7b - Dostawa owoców Namysłów.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 11b - Dostawa jaj Namysłów.