Komenda Wojewódzka OHP w Opolu zatrudni pracownika na stanowisku Głównego księgowego w OWK OHP w Opolu
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku Głównego Księgowego tj. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości,
- nieposzlakowana opinia,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne,
- biegła obsługa komputera pozwalająca na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku Głównego Księgowego,
- znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Płatnik ZUS i programie kadrowo – płacowym QNT
- znajomość przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, a także przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych,
- podstawowa znajomość przepisów Kodeks Pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość rozliczeń finansowych,
- wysokie zdolności analityczne, obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres.
Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości jednostki,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- sporządzanie planów dochodów i wydatków budżetowych oraz działalności pozabudżetowej,
- sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości związanej z przydzielonym zakresem obowiązków na danym stanowisku,
- prowadzenie gospodarki finansowej i materiałowej,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez OWK OHP
- nadzorowanie rozliczania płac i innych należności pracowniczych,
- prowadzenie kwartalnej sprawozdawczości wynikającej z działalności Zespołu Obsługi Finansowej,
- nadzór nad refundacją wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom oraz składek na ubezpieczenie społeczne od refundowanych wynagrodzeń.
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Wojewódzkiego Komendanta OHP.
Informacje dodatkowe:
1. miejsce pracy: Opolska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Armii Krajowej 4
2. praca jednozmianowa: 7.45 – 15.45
3. wysokość wynagrodzenia – do uzgodnienia
4. umowa o pracę na czas określony (z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony)
5. planowane zatrudnienie : od 01.08.2023r.
Mile widziany stopień niepełnosprawności. CV proszę przekazywać drogą e-mailowa na adres
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV ( prosimy o podanie danych kontaktowych oraz o zawarcie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Opolską Wojewódzką Komedę OHP z siedzibą w Opolu zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 r., poz. 1000)”)
- podpisany dokument KWESTIONARIUSZ OSOBOWY KANDYDATA DO PRACY
- podpisany dokument Klauzula_informacyjna_dla_kandydatów_do_pracy.docx
- podpisany dokument ZGODA KANDYDATA (tylko w przypadku wyrażonej zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji).
Uwaga!
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.